Директора підприємства покарали за ненадання відповіді на звернення

Дата: 26 Березня 2015
A+ A- Підписатися

Після перевірки Секретаріату Омбудсмана на директора комунального підприємства наклали штраф за ненадання відповіді на звернення громадянки.

Як повідомляє офіційний сайт Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, до Офісу Уповноваженого звернулась заявниця щодо порушення комунальним підприємством “Павлограджитлосервіс” Павлоградської міської ради її права на отримання відповіді на звернення.

За результатами перевірки, проведеної працівниками Секретаріату Уповноваженого, було встановлено, що відповідь на звернення заявниці надано не було, що є порушенням вимог Закону України “Про звернення громадян”.

Представником Уповноваженого Іриною Кушнір стосовно директора комунального підприємства “Павлограджитлосервіс” було складено протокол про вчинення адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена частиною 6 статті 2123 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області 18 лютого 2015 року визнав директора комунального підприємства  винним та наклав адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 425 грн.

Офіс Омбудсмана звертає увагу, що за незаконну відмову у прийнятті та розгляді звернення або інше порушення вимог Закону України “Про звернення громадян” на посадових осіб накладається штраф від 25 до 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter