Інклюзивні групи та більше комфорту: у школах почав діяти новий порядок створення груп подовженого дня

Дата: 03 Вересня 2018
A+ A- Підписатися

Для всіх шкіл України почав діяти новий порядок створення груп подовженого дня.

Про це повідомляє прес-служба МОН.

Головним нововведенням, за словами чиновників, стала можливість створювати інклюзивні групи.

“Якщо раніше групи можна було комплектувати з учнів щонайменше чотирьох вікових категорій, то зараз різниця у віці учнів однієї групи не може перевищувати двох років. Така зміна дозволить забезпечити комфортніші умови для дітей, враховуючи їхні індивідуальні психологічні відмінності та фізичний розвиток”, – зауважують у міністерстві.

Рішення про створення та роботу груп подовженого дня ухвалюють засновники шкіл за письмовими зверненнями батьків чи інших законних представників учнів.

“Для цього в школі також має бути відповідна матеріально-технічна база та умови для харчування. Для першокласників можуть створювати умови для сну. Зараховувати дітей до груп можна протягом всього навчального року. Перебувати в групі подовженого дня учні мають не більш як 6 годин на день”, – йдеться в повідомленні.

Режим роботи груп має містити прогулянки на відкритому повітрі тривалістю не менш як півтори години для учнів початкових класів; харчування тривалістю не менш як 30 хвилин; виконання домашніх завдань (за наявності) тривалістю не більше 1 години; проведення спортивно-оздоровчих занять тривалістю не менше 1 години; фізкультхвилинки та гімнастику для очей через кожні 15 хвилин заняття для учнів початкових класів.

“Наповнюваність групи подовженого дня не повинна перевищувати 30 дітей. Меншу граничну кількість учнів у групі може встановити керівник школи, погодивши це рішення з засновником”, – наголошують у відомстві.

В інклюзивних групах може бути до 30 дітей

Жорсткіші правила працюють для інклюзивних груп.

“Наповнюваність спеціальної групи має бути від 6 до 12 учнів, залежно від нозології. В інклюзивних групах може бути до 30 дітей, однак кількість учнів з особливими освітніми потребами там має бути такою: 1–3 – з числа дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, затримкою психічного розвитку, зниженим зором чи слухом, легкими інтелектуальними порушеннями тощо; не більш як 2 – з числа дітей сліпих, глухих, з тяжкими порушеннями мовлення, у тому числі з дислексією, розладами спектра аутизму, іншими складними порушеннями розвитку або тих, що пересуваються на візках”, – розповідають про нововведення чиновники.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter