Facebook для НДО: як розкрутити сторінку правозахисної організації?

Якщо на FB-сторінці вашої організації більше 20 тисяч прихильників, ваші пости щодня лайкають, шерять та коментують тисячі людей – цей майстер-клас не для вас. Маєте гірші показники? Тоді радимо відвідати наш захід, аби дізнатися відповідь на такі запитання:

Як визначити цільову аудиторію сторінки, де її шукати та як її зацікавити?

Що таке брендинг сторінки і чому це важливо?

Основні помилки модераторів FB сторінок

Що таке цікавий контент?

До вашої уваги будуть представлені найуспішніші приклади ведення FB сторінок громадськими та правозахисними організаціями (український та світовий досвід).

Наш експерт Микола Малуха - блогер, працював кореспондентом, колумністом, редактором в Коммерсантъ-Украина, Український тиждень, Texty.org.ua тощо.Був керівником напрямку соціальних медіа у передвиборчому штабі кандидата-мажоритарника Тетяни Монтян. Відповідав за blogger relations в команді народного депутата Лесі Оробець. Спеціалізується на поєднанні онлайн інструментів у громадському і політичному секторі.

Для участі в майстер-класі реєструйтеся.

Захід відбудеться 25 квітня 2014 року з 17 до 19 год.

Про місце проведення будуть повідомлені відібрані учасники.

Захід проводиться Центром інформації про права людини за підтримки програми «Фонд прав людини» посольства Королівства Нідерландів. Мета майстер-класу - посилення компетентності активістів, що займаються захистом прав людини, у сфері зв'язків із громадськістю та співпраці із пресою.

Кінцевий термін подання: 23 квітня.

Телефон для довідок 050 612 00 20 (Марина Говорухіна)

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Дякуємо, інформація про помилку відправлена
Будь ласка, виберіть текст
Ви вибрали забагато тексту
Мітки: журналіст фейсбук
x
В чому помилка?
Зв'язатися з нами
Центр інформації про права людини