Gillette зняв рекламу про токсичну маскулінність – в інтернеті закликають бойкотувати бренд

Бренд Gillette презентував нову рекламну кампанію, в якій закликав чоловіків не заохочувати агресію і відмовитися від сексистських поглядів.

Про це повідомляє "BBC Україна".

Відео відсилає до кампанії #MeToo і зображає сцени бійок між хлопчиками, булінгу та харасменту. У рекламі знаменитий вираз "Найкраще, що може мати чоловік" замінили на "Найкраще, на що здатні чоловіки". Кампанія закликає переосмислити ставлення до "типової" чоловічої поведінки та до виховання хлопчиків.

Ролик викликав хвилю обурення в соціальних мережах, частина покупців закликала до бойкоту Gillette. Деякі критики закидають авторам кампанії ненависть до чоловіків. Зараз ролик має 240 тисяч уподобань на YouTube та 615 тисяч негативних оцінок.

Водночас у компанії вважають, що нова реклама узгоджується з її гаслом, і кажуть, що вірять у "кращих чоловіків". "Закликавши один одного до відповідальності, відмовившись від виправдовування поганої поведінки і підтримавши нове покоління в роботі над "кращими собою", ми можемо наблизити позитивні зміни, які будуть відчутними протягом багатьох років", – каже президент компанії Гарі Кумб, пише ВВС.

Нагадаємо, в англомовному сегменті інтернету публічно обговорювати тему сексуальних домагань почали після того, як у жовтні 2017 року близько 40 жінок заявили про домагання з боку американського продюсера Гарві Вайнтшейна. Пізніше актриса Алісса Мілано запустила флешмоб з хештегом #MeToo (#ЯТеж), під яким люди розповідали про пережите насильство.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Дякуємо, інформація про помилку відправлена
Будь ласка, виберіть текст
Ви вибрали забагато тексту
x
В чому помилка?
Зв'язатися з нами
Центр інформації про права людини