IT-компанії видаляють понад 70% повідомлень у мережі, що містять мову ненависті

Дата: 05 Лютого 2019
A+ A- Підписатися

Після запровадження Кодексу поведінки кількість шкідливого контенту онлайн та офлайн, який видаляється з мережі, вдалося збільшити з 28 до 72%.

Про це в понеділок під час прес-конференції в Брюсселі повідомила єврокомісар з питань юстиції, захисту прав споживачів та ґендерної рівності Вера Юрова, передає “Укрінформ”.

“72% шкідливого контенту, що видаляється, – це позитивний результат. Зрозуміло, ми не хотіли б, щоб цей показник дорівнював 100%, адже дотримання громадянських свобод залишається для нас головним принципом. Водночас саме систематичне поширення повідомлень ненависті та нетерпимості становить справжню загрозу для свободи слова”, – зазначила вона.

За словами Юрової, коли у 2016 році Єврокомісія заснувала Кодекс поведінки та запропонувала провайдерам добровільно приєднуватися до нього, показник шкідливого або агресивного контенту, який видалявся, не перевищував 28%.

До категорії “повідомлень ненависті” належать інформаційні повідомлення, які мають на меті пропагування расизму, ксенофобії, містять заклики до насильства та агресії.

Раніше повідомлялось, що Facebook відкриє в столиці Латвії офіс, який відстежуватиме в постах мову ненависті. Окрім цього, з наступного року Facebook дозволить французькому регулятору моніторити модерацію мови ворожнечі на платформі. Також раніше більше 70 правозахисних організацій звернулися до керівництва соціальної мережі Facebook з вимогою впровадити чіткі механізми у фільтруванні контенту.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter