“Київпастранс” розповів, чому в місті не працює жоден з підйомників для людей з інвалідністю
Підйомники для людей з інвалідністю, які у 2016 році встановило підприємство “Київпастранс” на станціях швидкісного трамваю в столиці, не працюють через те, що їх пошкодили невстановлені особи.
Про це на своїй сторінці у Facebook написав киянин Олег Ривтін, який отримав відповідь на своє звернення від “Київпастрансу”.
Два роки тому чиновники встановили на станціях швидкісного трамваю 18 підйомників для людей з інвалідністю. Тоді на це вони витратили понад 10 мільйонів гривень, але досі жоден з них не працює. Ривтін поцікавився у чиновників, чому так сталося.
“За інформацією самого “Київпастрансу”, підйомники були пошкоджені невстановленими особами, у зв’язку з чим введення їх в експлуатацію затримується, а про факти таких пошкоджень було подано заяви в поліцію. Ось тільки поліція не отримувала таких заяв (є офіційна відповідь)”, – написав він.
Цікаво, що про пошкодження підйомників мали б попередити охоронці, на яких підприємство витрачає понад 7 мільйонів гривень на рік.
“У 2018 році за охорону об’єктів на Борщагівській лінії швидкісного трамваю сплатили понад сім мільйонів гривень. У договорі зазначено, що охоронець повинен цілодобово перебувати на кожній станції трамваю і охороняти майно підприємства. На жаль, інформацію про подібні послуги за 2016 я не знайшов, швидше за все договір укладали ще до введення обов’язкових закупівель через Рrozorro”, – розповів Ривтін.
Також чоловік повідомив, що чиновники довго не хотіли відповідати на його звернення. Через це він був вимушений звернутись до Омбудсмана.
“Я відправив чотири інформаційні запити з вимогою надати конкретні цифри і отримав чотири відповіді, але тільки без цифр. Суму мені надали після звернення до Уповноваженого з прав людини з заявою про порушення мого права на інформацію”, – зауважив Ривтін.