Косметичний бренд відкликав рекламу, яку розкритикували за расизм

Дата: 04 Квітня 2017
A+ A- Підписатися

Німецький косметичний бренд Nivea відкликав рекламу, яку багато хто сприйняв як дискримінаційну.

Про це пише ВВС.

У рекламі дезодоранту, що не залишає слідів, був використаний слоган “Біле – це чистота”.

Постер опублікували на Facebook-сторінці бренду, орієнтованій на читачів із Близького Сходу.

Його супроводжував підпис “Хай буде чистота, хай буде яскравість. Не дозволяйте нічому їх зруйнувати”.

Представник Nivea визнав, що цей пост “створює неправильне враження”. Його видалили зі сторінки бренду.

Багато користувачів соцмереж поскаржилися, що цей пост – расистський.

“Не круто, @NiveaUSA, @Niveauk, @NiveaAustralia. … Зовсім не круто. Расизм – нехороша маркетингова тактика”, – написав у Twitter користувач @Redheadedfuries.

Водночас цей пост широко поширили альтернативні праві. Дехто з них опублікував у коментарях до акаунту Nivea фото Гітлера.

А один із акаунтів альтернативних правих написав: “#Nivea: офіційний зволожувач/антиперспірант #AltRight (альтернативних правих. – Ред.)”.

Компанія вибачилася перед тими, кого могла образити їхня реклама.

“Різноманіття і рівні можливості є ключовими цінностями NIVEA: цей бренд відображає різноманіття, толерантність і рівні можливості”, – заявив речник компанії Beiersdorf, власник бренду.

“Ми глибоко вибачаємося перед усіма, кого міг образити цей пост. Зрозумівши, що він створює неправильне враження, ми негайно його прибрали”, – також сказав він.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter