“Креативом по моралізаторству” – фестиваль соціальної реклами оголошує прийом робіт

Дата та час події: 10 Жовтня 2016, 14:26
A+ A- Підписатися

“Креативом по моралізаторству” – фестиваль соціальної реклами оголошує прийом робіт.

Українська соціальна реклама має добре йти під поп-корн, як голлівудський блокбастер і навіть краще.

Комедія, драма, трагедія, бойовик, відбірний треш – будь-яка, але точно не тривіальна. В ній немає місця заяложеним штампам, затертим до дір образам, шкільній дидактиці. Вона влучна, дотепна, стильна. Її хочеться пошерити.

З такими настроями організатори фестивалю соціальної реклами Molodiya Festival оголосили початок прийому робіт на п’ятий щорічний фестиваль. Приймають соціальну відеорекламу та соціальні постери. Переможці розділять призовий фонд, котрий стартує із суми 50 000 грн та отримають ротацію перед тими ж голлівудськими блокбастерами у найбільшій мережі кінотеатрів в Україні.

ТРЕЙЛЕР: https://www.youtube.com/watch?v=KQWRnNRYQm8

Тема довільна, втім, фестиваль має свої пріоритети: демократичні цінності, права і свободи людини, громадська активність, гендерна рівність, відповідальні споживацтво та використання природних ресурсів, етичне ставлення до тварин.

Організатори очікують серйозного підходу учасників і діляться порадами іменитих рекламістів.

“У шортлисті неприпустимі роботи, які прямо експлуатують два кліше: читають мораль і прямо ображають глядача, мовляв, ти – гівнюк, якщо робиш так. Наше завдання – знайти роботи, які здатні впливати на суспільство: нестандартним поглядом, несподіваним інсайтом, підходом, естетикою. Іншими словами, ми шукаємо людей, які здатні пропагувати правильну поведінку, а не засуджувати неправильну”, – пояснює Олександр Смірнов, креативний директор Tabasco Group, постійний журі фестивалю.

Дедлайн прийому робіт – 10 жовтня.

Деталі на сайті – www.molodiya.com.ua

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter