Кримськотатарський телеканал ATR припинив роботу

31 березня єдиний кримськотатарський телеканал АТR припинив своє мовлення - йому так і не вдалося пройти реєстрацію як ЗМІ за російським законодавством. Нацрада України звернулася до провайдерів з проханням забезпечити трансляцію каналу в українських кабельних мережах.

В останню годину мовлення засновник Ленур Іслямов і генеральний директор Ельзара Іслямова, виступаючи у студії, повідомили, що керівництво буде продовжувати спроби зареєструвати телеканал, щоб продовжити мовлення, пише портал "Крим. Реалії".

Заступник генерального директора телеканалу Ліля Буджурова зазначила, що рішення про закриття телеканалу ATR "вдарило не по телеканалу, а по всьому народу", і додала, що тим, хто пережив депортацію і життя в резервації, було важче, ніж зараз.

"Навряд чи ця затія матиме успіх. Ми й не таке переживали. Наш народ пережив Сталіна. Невже не переживе нинішні проблеми? Чи переживе. І виживе. І буде далі будувати свій дім на своїй землі. Так, ми сьогодні припиняємо своє мовлення, але ми знаємо, що повернемося. Ми завжди повертаємося. І скажемо знову: "В ефірі - телеканал АТR", - наводить слова заступника генерального директора сайт "15 хвилин".

Канал ATR закінчив мовлення останнім відліком на екрані. За спливаючими секундами в студії спостерігали журналісти телеканалу, деякі не могли стримати сліз.

Тим часом Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення звернулася до провайдерів з проханням підтримати кримськотатарську телекомпанію ATR і забезпечити трансляцію у кабельних мережах України. 

"Цей жест доброї волі покаже всьому населенню Автономної Республіки Крим, а особливо кримськотатарському народу, який зараз зазнає утисків і дискримінації на своїй землі, що медіагалузь України солідарна з його прагненнями до свободи слова і незалежності", – зазначають у Нацраді.

Нагадаємо, згідно з російським законодавством, кримські ЗМІ, які не пройшли перереєстрацію до 1 квітня, повинні припинити роботу. Канал ATR довгий час не міг пройти перереєстрацію в Роскомнадзоре - документи кілька разів відмовлялися приймати з надуманих причин. Подібні проблеми відчувають й інші кримськотатарські ЗМІ: зупинило роботу інтернет-видання "15 хвилин", припинили супутникове та аналогове мовлення дитячий кримськотатарський телеканал Lale, FM-радіостанції "Мейдан" і "Лідер". Продовжила роботу тільки одна російськомовна газета, при цьому їй довелося змінити назву.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Дякуємо, інформація про помилку відправлена
Будь ласка, виберіть текст
Ви вибрали забагато тексту
Мітки: ЗМІ анексія окупація реєстрація ATR мовлення
x
В чому помилка?
Зв'язатися з нами
Центр інформації про права людини