Недискримінація згуртовує працівників в бізнес-компаніях – Lush Україна

Дата: 06 Січня 2017
A+ A- Підписатися

Корпоративна рівність згуртовує працівників бізнес-компаній.

У цьому переконана Олена Сургай, заступниця директора компанії Lush Україна, яка продає косметику ручної роботи.

“Люди стають згуртованішими. Їм цікавіше працювати. Вони стають, наче родиною. Тема недискримінації цікава, перш за все, співробітникам. Ми навіть у своїй компанії бачимо, що персонал сам хоче такої політики”, – розповіла вона Центру інформації про права людини.

2016 року Lush Україна посіла третє місце у рейтингу компаній, які найуспішніше протягом року впровадили політику рівності на робочому місці. Політика рівності включає заборону дискримінації за ознаками статі, інвалідності, сексуальної орієнтації та ґендерної ідентичності.

“В Україні Lush працює з 2007 року. Усі ці роки у Lush працювали і працюють люди, незалежно від кольору шкіри, працюють багатодітні мами, переселенці з Донбасу, Криму, геї, лесбійки, навіть трансґендери, люди з пірсингом, різнокольоровим волоссям чи навіть з татуюваннями. Ми приймаємо на роботу усіх, хто відповідає вимогам вакансії. Нам важливі таланти людей, їхні досягнення та професійний розвиток”, – розповідає Олена Сургай. Сьогодні в Україні в цій компанії працює 99 людей.

За її словами, політика корпоративної рівності існувала від самого заснування компанії. Компанія Lush, яка присутня у 50 країнах світу, час від часу проводить кампанії на захист прав людини.

Так, до прикладу, у 2014 році Lush розпочала масивну компанію в всьому світу – “Gay is Ok”. В її магазинах продавалось мило з надписом “Gay is Ok”.

“Таким чином ми хотіли звернути увагу наших покупців на те, що ЛГБТ-спільнота існує, не можна її ігнорувати, і що в Україні існує дискримінація. Ми ставили покупцям питання: “А що, якби ваша любов була нелегальною?”, – каже Олена Сургай.

“У 76 країнах світу бути геєм – це кримінальний злочин, у 10 країнах – це смертельна страта, у наших країнах – це дискримінація”, – додає вона.

Мило “Gay is Ok” продавалось у двох магазинах у Києві, бо, за словами заступниці директора, співробітники Lush були готові продавати його саме у двох магазинах.

“Не було жодного випадку, коли б покупці виражали негативне ставлення до мила. Я пов’язую це з тим, що до нашого магазину йдуть люди, які можуть думати, це мешканці міст-мільйонників, це люди, які піклуються про своє здоров’я, які мають еко-свідомість”, – вважає Олена Сургай.

У межах кампанії вдалося зібрати понад 350 тисяч фунтів стерлінгів. Ці кошти Lush частинами розділив на ґранти громадським організаціям, які опікуються захистом прав ЛГБТІ.

Олена Сургай наводить інший приклад кампанії: протест співробітників Lush по всьому світі у 2013 році, коли в Росії ухвалили закон про заборону пропаганди нетрадиційних сексуальних відносин серед неповнолітніх.

“Тоді усі LUSHівці в усьому світі з плакатами прийшли до російських посольств і вимагали рівності. В Україні цієї акції ми не проводили через протистояння під час Євромайдану”, – розповідає вона.

Олена Сургай відчуває, що толерантність в Україні поступово збільшується.

“Толерантність приходить, зокрема, через власний досвід, коли люди подорожують Європою. Для мене, наприклад, було шоком, коли я зайшла в один магазин і побачила, як заїхала людина, з шиї якої виходила трубка. Він ледь говорить, але все він бере активну участь у житті. Мене це до сліз розчулило. А наші люди з інвалідністю сидять у своїх квартирах і чекають, коли до них хтось прийде”, – каже представниця Lush Україна.

Раніше заступниця міністра внутрішніх справ з питань європейської інтеграції Анастасія Дєєва повідомила, що МВС України долучається до Індексу корпоративної рівності.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter