Ненависть за додаткову плату: суд у ЄС дозволив блокувати канали, що пропагують ворожнечу

Суд у Люксембурзі вирішив, що влада країн ЄС може переводити виключно на платне мовлення канали, які пропагують ненависть.

Про це повідомляє DW.

Суд підтримав рішення Литовської комісії з радіо і телебачення, яка в травні 2016 року зобов'язала ретрансляторів на один рік перевести російськомовний телеканал NTV Mir Lithuania в пакет програм, доступних лише після внесення додаткової плати.

Телеканал, як тоді зазначали литовські регулятори, пропагує ненависть, ворожнечу та дезінформує користувачів у своєму ефірі. Зокрема, як було встановлено, російські журналісти розповідали литовцям про їхню владу, яка нібито проводить неонацистську внутрішню політику, що загрожує російській національній меншині в країні. 

У відповідь на це холдинг, який ретранслював російське медіа, подав до суду, щоб визнати таке рішення незаконним, адже воно, на його думку, порушувало директиву Євросоюзу про аудіовізуальні медіапослуги. Судді, зі свого боку, попросили допомоги в роз'ясненні у своїх колег з Люксембургу. 

У підсумку суд дійшов висновку, що рішення литовської комісії слугує підтриманню громадського порядку. Водночас трансляцію передачі телеканалу, що викликала претензії, не було припинено або заборонено, адже всі охочі могли дивитися її за передплатою. 

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Дякуємо, інформація про помилку відправлена
Будь ласка, виберіть текст
Ви вибрали забагато тексту
Мітки: суд свобода слова телебачення
x
В чому помилка?
Зв'язатися з нами
Центр інформації про права людини