"Ощадбанк" починає видавати електронні пенсійні посвідчення

"Ощадбанк" 1 серпня починає випуск електронних пенсійних посвідчень та обмін пенсійних карток на такі посвідчення. Першими їх отримують пенсіонери – переміщені особи.

Як повідомляє голова правління "Ощадбанку" Андрій Пишний у Facebook, видаються вони безкоштовно і виключно за зверненням клієнта.

Електронні пенсійні посвідчення одночасно є і документом, що посвідчує особу, і платіжною карткою.

Втім, неотримання такого посвідчення не призведе до неотримання пенсії.

Як сказано на сайті "Ощадбанку", їм для цього потрібно:

- звернутись до Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання та написати заяву на виготовлення ЕПП – при цьому надати Пенсійному фонду паспорт, ідентифікаційний номер та інші документи, необхідні для формування пенсійної справи;

- через місяць після подання заяви до Пенсійного фонду звернутись до відділення Ощадбанку, зазначеного в заяві. Надати туди паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера, довідку про взяття на облік переміщеної особи;

- укласти з "Ощадбанком" договір, отримати ЕПП та одразу активувати його в касі.

За 30 днів перші клієнти зможуть отримати ЕПП у визначених ними відділеннях Ощадбанку.

"Протягом першого року строку дії ЕПП кожні 6 місяців пенсіонерам потрібно звертатись до відділення Ощадбанку, в якому отримано ЕПП, для обов’язкової фізичної ідентифікації. Протягом  другого та третього року строку дії ЕПП потрібно звертатись до того ж відділення Ощадбанку раз на рік", – звертає увагу банк.

З 1 липня 2016 року пенсії, усі види соціальної допомоги та компенсації, довічні державні стипендії, що призначені державою внутрішньо переміщеним особам, виплачуються виключно через рахунки та мережу установ і пристроїв "Ощадбанку".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Дякуємо, інформація про помилку відправлена
Будь ласка, виберіть текст
Ви вибрали забагато тексту
Мітки: Ощадбанк переселенці пенсії
x
В чому помилка?
Зв'язатися з нами
Центр інформації про права людини