Продовжуй бути собою: британський бренд одягу вразив мережу рекламою з нестандартними моделями

Британський бренд одягу Missguided провів рекламну кампанію, до якої залучив нестандартних моделей.

Фотографії під хештегом #KEEPONBEINGYOU ("продовжуй бути собою") почали викладати на офіційній сторінці бренду в Instagram.

Для фотосесії обрали шістьох дівчат з особливостями шкіри та плюс-сайз. Кожну з фотографій творці підписали цитатою моделі.

"Пишаюся тим, що можу показувати своє тіло тоді, коли хочу, і на своїх умовах"

"Краса – це значить відчувати себе повністю комфортно з самим собою, і неважливо – це естетична краса або сила духу, твоє ставлення до життя"

Компанія Missguided вже не в перший раз намагається випустити подібну рекламу. Проте раніше реакція на спроби бренду була негативною, адже замість живих моделей вони використовували гримовані манекени і навіть вдавались до фоторедакторів, щоб зробити жінок "нестандартними".

Цього разу користувачі мережі схвально поставились до кампанії.

"Ці фотографії для мене дуже багато значать! Мені 17, і у мене екзема. Це боляче, але що набагато болючіше – це коли люди запитують мене, що не так з моєю шкірою. Дивлячись на ці фото, я можу піднятися духом. Особливості шкіри повинні сприйматися нормально, а не ставати предметами жартів!" – написала одна з користувачок Twitter під фото.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Дякуємо, інформація про помилку відправлена
Будь ласка, виберіть текст
Ви вибрали забагато тексту
Мітки: дискримінація реклама соцмережі
x
В чому помилка?
Зв'язатися з нами
Центр інформації про права людини