Російський телеканал передумав кликати гендиректора BlaBlaCar експертом у сюжет, бо посаду обіймає жінка
Для участі в програмі на російському Першому каналі як експерта покликали гендиректора BlaBlaCar, але передумали, коли дізналися, що посаду обіймає жінка.
Про це на своїй сторінці у Фейсбуку написала Ірина Рейдер, генеральна директорка сервісу пошуку попутників BlaBlaCar у Росії.
За словами Рейдер, їхньому піарнику надійшов запит від програми “Доброго ранку”: просили порадити експерта для сюжету про те, як заощадити під час травневих свят. Представник телеканалу, коли дізнався, що коментуватиме Ірина Рейдер, перепитав: “Чи є експерти чоловіки?”
“Ірина як спікер не підходить. Розумієте, у глядача є стереотипи… Ну, там, хороший юрист – це чоловік або автомобільний експерт – чоловік, але не жінка”, – навела гендиректорка фрагмент розмови редактора передачі з піарником компанії.
Перший зауважив, що мусить порадитися з продюсером, а за дві години повідомив: формат переглянули, тому коментарі братимуть у користувачів сервісу.
Утім, як повідомляє видання Forbes, цитуючи офіційну представницю Першого каналу Ларису Кримову, відмова запрошувати Рейдер як експертку не пов’язана з її статтю.
У сюжеті, наголосила Кримова, запланована “повна рівність статей”: два кореспонденти – хлопець і дівчина – мають продемонструвати “чоловічий і жіночий підхід” до економії.
“Водночас дівчина радиться з чоловіками-експертами, а хлопець – з експертами-жінками. Оскільки дівчина планує економити на поїздках, їй належить розмовляти з представником сервісу пошуку попутників (так, за задумом цього сюжету, а не через ґендерні стереотипи, він повинен бути чоловіком). А хлопець водночас спілкуватиметься з представником сервісу, що допомагає знайти підробіток “на годину”. І цим експертом буде жінка”, – пояснила Кримова.