Тренінг «На «ти» з цифровим світом: соціальні медіа та online-інструменти в роботі журналіста»

minority-reportЕфективний пошук інформації та вміння її розповсюдити – запорука успіху журналіста в сучасному цифровому світі.

Центр інформації про права людини та Програма розвитку ООН за підтримки Посольства Великої Британії запрошує журналістів з усіх регіонів України, які пишуть про права людини, взяти участь у дводенному тренінгу, який навчить робити це максимально ефективно.

На тренінгу ви зможете дізнатися:

• Нові вимоги до контенту та нові інструменти для збору та обробки інформації

• Влучна назва матеріалу – 85 відсотків його успіху в мережі. Секрети рейтингових заголовків

• Як «подружити» текст із пошуковиком

• Як репутація в соціальних мережах впливає на роботу журналіста

• Як максимально ефективно використовувати Facebook

• Приватність vs публічність: як зберігати баланс

• Справжні та фальшиві акаунти: як не потрапити в халепу

• Секрети просунутого пошуку в Google та Yandex

• Особливості пошуку зображень і відео

• Пошук у соцмережах та мікроблогах

• Що треба враховувати при роботі з гіперпосиланнями

Інформація про тренерів:

Станіслав Шумлянський - тренер та організатор тренінгів з громадського подкастинґу та інтернет-журналістики, член тренерської команди TechCampKyiv-2012. Керівник проектів ГО МІЦ «Медіа-М» та проекту ЄС «Особливі виборці» (specialvoters.media-m.org.ua). Інтернет-проекти: онлайн-радіостанція «Молоде радіо», Канал громадського подкастингу (c-pod.molode.com.ua), подкаст-журнал «Блоґкаст». Працював оглядачем та редактором в газетах «Без цензури» та «Коментар». За освітою політолог та журналіст, закінчив Києво-Могилянську Академію. Захистив кандидатську дисертацію з мовної політики.

Микола Малуха - координатор DataJournalismSchool, блогер, редактор відділу соціальних медіапорталу Infoporn.org.ua. Був керівником напрямку соціальних медіа у передвиборчому штабі кандидата-мажоритарника Тетяни Монтян. Відповідав за blogger-relations в команді народного депутата Лесі Оробець. Спеціалізується на поєднанні онлайн інструментів у громадському і політичному секторі.

Антон Воронюк - лектор модульних програм «інтернет-маркетинг» і «SMM» в школі маркетингу BeFirst, ідеолог та координатор школи інтернет-маркетингу WebPromoExperts, директор із розвитку бізнесу і співзасновник компанії WebPromo. На постійній основі компанія обслуговує більше 450 клієнтських проектів з України, Росії та США (УкрСиббанк, TUI, PYRAMIDA, медіа-агенції "Лівий Берег" та ГолосUA). Антон є сертифікованим спеціалістом із GoogleAdwordsQualifiedIndividual, Яндекс-Директ, GoogleAnalyticsQualifiedIndividual.

Марина Говорухіна – PR-менеджер Української Гельсінської спілки з прав людини. Навчалася у Школі маркетингу «Be First» та інноваційному освітньому проекті «Growth in PR». Працювала журналістом Кіровоградської обласної інформаційно-розважальної газети «Новий погляд», координатором майстер-класів міжнародного кінофестивалю «Молодість», прес-секретарем міжнародного фестивалю Docudays.ua. Опанувала курс із нових медіа від «Інтерньюз Україна», навчалася у Міжнародній школі лідерства (Німеччина).

***

Участь у тренінгах є безкоштовною. Учасникам з інших міст пропонується проживання в готелі, харчування та компенсація витрат на проїзд (автобусом або поїздом – плацкарт чи купе (крім поїздів Інтерсіті+).

Для участі у тренінгу необхідно заповнити та надіслати анкету-заявку до 18:00 25 січня 2013 року. Учасники, які пройшли відбір, отримають підтвердження 28 січня.

Тренінг відбудеться в м. Ірпінь (Київська область), 2-3 лютого 2013 року.

Із запитаннями звертайтеся до Марини Говорухіної на скриньку: nerd.marina@gmail.com або за номером 050 612 00 20.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Дякуємо, інформація про помилку відправлена
Будь ласка, виберіть текст
Ви вибрали забагато тексту
x
В чому помилка?
Зв'язатися з нами
Центр інформації про права людини