Турецька влада відібрала у Deutsche Welle запис інтерв’ю з міністром

Німецьке видання Deutsche Welle звинуватило Туреччину в "кричущому порушенні свободи преси" після того, як турецька влада вилучила в німецьких журналістів запис інтерв'ю з міністром молоді та спорту Туреччини.

Про це пише MediaSapiens з посиланням на відео на сайті видання.

Так, під час інтерв'ю з Акіфом Чагатаєм Киличем для передачі "Зона конфлікту" ведучий поставив чиновнику не тільки заздалегідь обговорені питання, але також запитав про невдалу спробу держперевороту, а також про ситуацію з правами людини і ЗМІ в Туреччині.

Відразу після розмови, яка проходила у міністерстві, Килич залишив кімнату, а його прес-секретар заявив, що журналісти не зможуть випустити інтерв'ю в ефір, після чого співробітники міністерства відібрали у журналістів запис.

"Їм дали зрозуміти, що знімальна група не зможе покинути міністерство з записом", - йдеться на сайті видання.

В DW заявили, що вже декілька разів зверталися у відомство з проханням повернути інтерв'ю, однак їм було відмовлено.

У відповідь прес-служба міністерства звинуватила в інциденті самих журналістів.

"Поставлені запитання не були заплановані. (...) Деякі заяви були, по суті, звинуваченнями. У такій ситуації дозвіл не було дано", - цитує DW заяву відомства.

Як відомо, після спроби державного перевороту уряд закрив понад 100 ЗМІ і видав ордери на арешти 48 журналістів. Правозахисні організації засудили хвилю постанов, які перетворили країну в світового лідера за арештами журналістів.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Дякуємо, інформація про помилку відправлена
Будь ласка, виберіть текст
Ви вибрали забагато тексту
Мітки: свобода слова Туреччина
x
В чому помилка?
Зв'язатися з нами
Центр інформації про права людини