У Білорусі висунули звинувачення трьом журналістам у “справі БелТА”

Кореспондента Deutsche Welle в Мінську Павлюка Биковського звинуватили в незаконному доступі до платного сервісу держагентства "БелТА". Таке саме звинувачення за частиною 2 статті 349 Кримінального кодексу Білорусі в четвер висунули й головній редакторці агенції "БелаПАН" Ірині Лєвшиній і редакторці новин порталу Tut.by Галині Уласик.

Про це повідомляє Deutsche Welle.

Журналістів звинуватили в "несанкціонованому доступі до комп'ютерної інформації, скоєному з корисливою або особистою зацікавленістю", а саме в доступі до платної послуги держагентства "БелТА".

З Павлюка Биковського взяли підписку про невиїзд і "належну поведінку". Йому також пред'явили позов у розмірі чотирьох тисяч білоруських рублів (понад півтори тисячі євро). За словами Ірини Лєвшиної, від неї вимагають відшкодування понад 12 тисяч білоруських рублів. Уласик повідомила, що звинувачення їй висунули за тією ж статтею, а збиток оцінили сумою у близько 17 тисяч рублів.

На початку серпня цього року в офісі найбільшого білоруського ресурсу Tut.by, інформаційного ресурсу "БелаПАН" і низки інших ЗМІ відбулися обшуки. Слідчий комітет Білорусі затримав і допитав близько 20 осіб. Журналістів підозрювали в незаконному доступі до платної інформації державного агентства "БелТА".

Як стверджує МВС Білорусі, в 2017 і 2018 роках без відома і згоди держагентства було здійснено понад 15 тисяч підключень до інформації, що зберігається в його комп'ютерній системі.

У серпні журналістам-фігурантам "справи БелТА" заборонили виїзд із Білорусі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Дякуємо, інформація про помилку відправлена
Будь ласка, виберіть текст
Ви вибрали забагато тексту
Мітки: журналіст свобода слова Білорусь
x
В чому помилка?
Зв'язатися з нами
Центр інформації про права людини