У психоневрологічній лікарні в Києві пацієнтів обмежують у спілкуванні з рідними

Дата: 04 Липня 2018
A+ A- Підписатися

У Київській міській психоневрологічній лікарні № 3 адміністрація необґрунтовано обмежує права пацієнтів .

Це під час візиту засвідчили монітори Національного превентивного механізму, повідомляють у прес-службі Омбудсмана.

Пацієнти скаржилися, що чоловіки можуть розмовляти по телефону з родичами лише десять хвилин двічі на тиждень,  а жінки – один раз на тиждень.

Окрім того, недієздатні особи, опіку над якими здійснює заклад, не можуть використовувати власні кошти. У відділенні є двоє таких осіб, одна з яких перебуває на лікуванні чотири роки. Зі слів керівництва закладу, вони не беруть на себе відповідальності, оскільки наразі законодавчо не врегульовано порядок отримання та витрачання коштів таких пацієнтів. Тому зазначені виплати накопичуються в районному підрозділі Пенсійного фонду України і ці пацієнти позбавлені можливості придбати собі продукти харчування, засоби особистої гігієни, одяг тощо.

Під час відвідання увага приділялася відділенню для застосування примусових заходів медичного характеру з посиленим наглядом, у якому перебувало за рішенням суду 40 пацієнтів, серед яких – шестеро жінок.

Водночас в офісі Омбудсмана зазначають, що після попереднього візиту, який відбувся в лютому 2015 року, заклад зазнав суттєвих змін: проведено ремонти в палатах, облаштовано територію закладу. Пацієнти розповідали про смачне та різноманітне харчування. Представники департаменту також відзначили обізнаність пацієнтів щодо можливості звертатися до державних органів для захисту своїх прав.

Відповідні листи з вказаними порушеннями будуть надіслані до Міністерства охорони здоров’я та КМДА.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter