Український виробник дитячих меблів вибачився за ґендерні стереотипи у рекламі

Український виробник дитячих меблів Indigo wood kids вибачився за використання гендерних стереотипів у рекламі іграшок.

Про це йдеться на сторінці компанії.

"Минулого тижня ми зробили пост про нашу нову іграшку у вигляді автомобіля. Публікація була у жартівливій, на нашу думку, формі і розрахована на батьків, в незалежності від статі їх дітей. Ми наголошуємо на тому, що цією публікацією ми не мали намірів зачіпати тему ґендерних відмінностей, виховання дітей або будь-яких інших рекомендацій для чоловіків та жінок", — зазначено в повідомлені.

Компанія просить вибачення у всіх, "кого згадана публікація могла зачепити або образити" і обіцяє "вживати заходів, для того, щоб такі ситуації більше не повторювалися".

"На жаль, ми не встигли вчасно зреагувати і після низки незадоволених коментарів, а також помилок зі сторони керівництва, нами було прийнято рішення видалити публікацію аби напруження навколо неї не зростало", — наголошують у компанії.

Нагадаємо, наприкінці січня виробник дитячих меблів Indigo wood kids прорекламував свою продукцію текстом про те, що возити колясочки "не чоловіча справа" і запропонував "справжнім чоловікам" машинку.

"Ну звичайно ж це не чоловіча справа з коляскою гратись. Для справжніх хлопців ми зробили таку машинку Біп-Біп", — було зазначено у рекламному пості на сторінці виробника у Фейсбук.

Ґендерна активістка, голова громадської організації "Студена" Анастасія Мельниченко у коментарях висловила зауваження щодо сексистського характеру реклами, після чого її коментарі були видалені, а доступ до сторінки закритий.

За словами Мельниченко, аналогічна ситуація відбулась із іншими коментаторками, які намагались вказати, що таке позиціонування в рекламі недоречне.

Кілька обурених відвідувачів встигли поставити одиницю у рейтингу компанії на сторінці у Фейсбук. Але представники виробника меблів знайшли сторінки їхніх бізнесів і мстилися, також виставляючи низькі оцінки. Ображені та "забанені" користувачі зрештою виставили низький рейтинг компанії на Google-карті.

В результаті резонансу у соцмережі пост з рекламою був видалений зі сторінки виробника.

Ситуацію прокоментувала експертка з питань недискримінації Центру інформації про права людини Ірина Виртосу:

"Іграшки можуть бути будь-яких кольорів, форми, для хлопців, для дівчат, для чоловіків або для жінок, але позиціонування цих іграшок з боку виробників має бути ґендерно нейтральним. Згадана реклама укотре підсилила стереотипи про те, що чоловіки не повинні займатися дітьми, що це не чоловіча справа, що це щось меншовартісне".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Дякуємо, інформація про помилку відправлена
Будь ласка, виберіть текст
Ви вибрали забагато тексту
x
В чому помилка?
Зв'язатися з нами
Центр інформації про права людини