За 4 місяці активісти 240 разів поскаржилися на сексистську рекламу

За чотири місяці з початку моніторингового проекту "Україна без сексизму" активісти виявили понад 240 секситських висловлювань у рекламі та надіслали відповідні скарги.

Олександра Голуб. Фото: Український кризовий медіа-центр

Такі дані під час брифінгу в Києві озвучила голова громадської організації "Ліга захисту прав жінок "Гармонія Рівних" Олександра Голуб, повідомляє Український кризовий медіа-центр.

За її словами, сексистські стереотипи суттєво впливають на рівень насильства стосовно жінок.

"Стереотипи є тим елементом, який дуже впливає і на різноманітні сфери, де жінки є мало представленими або де їхні права порушені. Це трудова сфера, участь у політичному житті, гендерно обумовлене насильство", − пояснила Голуб.

На її думку, вирішити цю проблему можна формуючи правозастосовну практику.

"Необхідно підходити з двох площин. Перше – розробити комплексну державну стратегію, а друге – використовувати нетрадиційні та креативні підходи, які допомагали б боротися з цим явищем", − зазначила Голуб.

Нагадаємо, раніше в громадській організації "Ліга захисту прав жінок "Гармонія Рівних" розробили інструкцію про те, як поскаржитись на сексистську рекламу і домогтись припинення її розповсюдження.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Дякуємо, інформація про помилку відправлена
Будь ласка, виберіть текст
Ви вибрали забагато тексту
Мітки: дискримінація сексизм реклама Олександра Голуб
x
В чому помилка?
Зв'язатися з нами
Центр інформації про права людини