Зі 112-го каналу пішли журналісти Гордон і Бацман: кажуть, що через Медведчука

Засновник інтернет-видання “Гордон” Дмитро Гордон та ведуча Олеся Бацман повідомили про припинення своєї співпраці з телеканалом “112 Україна”. 

Про це вони заявили 16 травня в прямому ефірі “112 Україна”, повідомляє ІМІ.

Гордон заявив, що коли прийшов працювати на "112 Україна", то його запевняли, що на каналі будуть дотримуватися принципів свободи слова. Після цього журналіста насторожила інформація про те, що новим власником каналу став колишній глава АП, кум президента РФ Володимира Путіна Віктор Медведчук.

“Я поставився до цього насторожено, але продовжував виходити на каналі, висловлюючи свою думку за повної свободи слова. Я хочу сказати, що ніхто ніколи на 112-му каналі не казав мені, що я повинен говорити і що я не повинен говорити”, – сказав Гордон.

Після цього журналіст став помічати надто велику частку присутності Медведчука та його соратників в ефірі каналу. 

"Дуже багато людей, які пропагують ідеї “русского мира”, ідеї, близькі Путіну, ідеї, які мені абсолютно чужі. Я є патріотом своєї країни, я люблю свою країну, я не люблю російське керівництво, не люблю тих, хто пропагує ідеї “русского мира”, як це робить Медведчук. У мене немає до нього особистих претензій, я з ним не знайомий, я його бачив тричі в житті, але мені дуже зле тому, що я виходжу на каналі, де Медведчук та інші люди пропагують “русский мир”. Останнім часом до мене дедалі частіше підходять люди й кажуть: “Вам не соромно? Чи ви – людина Медведчука?” А я ніколи не був людиною Медведчука, і мені дійсно соромно. Тому я прийняв важке для себе рішення: я більше не виходитиму на 112-му каналі та на каналі NewsOne ні як гість, ні як ведучий. Сьогодні останній мій ефір", – заявив він. 

Одразу після заяви Гордона про припинення співпраці з каналом розповіла й журналістка Олеся Бацман.

“Сьогоднішній ефір програми “Бацман” останній на 112-му каналі. Програма “Бацман” більше не виходитиме на 112-му. Річ у тім, що останнім часом Віктора Медведчука і тієї ідеології, кремлівської ідеології, яку він пропагує, стало занадто багато на каналі. І я не бачу для себе можливості продовжувати виходити на 112-му каналі. Подробиці ви зможете прочитати на моєму Фейсбуці та сайті “Гордон”, – сказала вона наприкінці прямого ефіру своєї авторської програми.

Як відомо, на початку березня журналіст телеканалу ZIK Олексій Братущак заявив, що звільняється з каналу через цензуру. Він розповідав, що проблеми на каналі почалися перед виборами, коли керівництво нібито почало запрошувати на ефіри виключно спікерів, які підтримували чинного президента України Петра Порошенка та ігнорувало позиції інших політиків.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Дякуємо, інформація про помилку відправлена
Будь ласка, виберіть текст
Ви вибрали забагато тексту
Мітки: свобода слова журналістика
x
В чому помилка?
Зв'язатися з нами
Центр інформації про права людини