У Німеччині міністерство потрапило в сексистський скандал

Дата: 25 Березня 2019
A+ A- Підписатися

У Німеччині Міністерство транспорту потрапило в сексистський скандал через рекламу про безпечну велоїзду, на якій зображена модель у бюстгальтері. 

Про ситуацію з посиланням на The Guardian повідомляє “Європейська правда”. 

Реклама, яка так і не встигла з’явитися на вулицях німецьких міст, мала закликати людей надівати шоломи під час велоїзди. Автори зобразили на одному з плакатів модель, одягнену лише в спортивний шолом і нижню білизну; зображення підкріплював напис: “Схоже на лайно, але рятує мені життя”. Такі плакати, проте із зображенням не лише жінок, але й чоловіків також можна знайти в мережі під хештегом #helmerettenleben; усі вони виконані в схожому стилі.

Критику зображення викликало у жіночого крила Соціал-демократичної партії, яка вимагає, щоб кампанію не запускали. 

“Бентежно, по-дурному і по-сексистськи те, що міністр транспорту продає свою політику, використовуючи оголено тіло”, – прокоментувала в інтерв’ю газеті Bild am Sonntag цю ситуацію голова крила Марія Нойкл.

Розкритикували сексистську ініціативу німецьких чиновників і колеги з Міністерства з питань сім’ї. 

“Успішна кампанія з безпеки дорожнього руху повинна дати поштовх людям і (а ця реклама – ред.) може викликати протилежні думки”, – заявили у відомстві. 

В Україні компанії часто використовують сексизм, щоб привернути увагу до своєї продукції. Рекламують за його допомогою будівельні матеріаликомп’ютерну техніку та навіть роботу з державними закупівлями. З подібними виявами борються активісти, які надсилають сотні скарг до уповноважених державних установ. 

Читайте докладніше: Плата за сексизм. Чи допоможе новий закон побороти дискримінацію в рекламі?

Центр прав людини “Зміна” докладно розповідав про те, як поскаржитися на сексистську рекламу, адже чинне законодавство України прямо забороняє дискримінацію в рекламі за ознакою статі. Про це йдеться в ст. 8 закону “Про рекламу”. Крім того, ст. 7 цього ж закону стверджує, що реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності.

Поділитися:
Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter